, ,

Upravljačka jedinica Bosch M7.4.4 0261207318 9648483480

 48,00

PAS CITROEN PEUGEOT
9648483480 9643897580 0261207318 1940T1 1940T2

Dostupnost: 1 na zalihi

- +

Upravljačka jedinica motora BOSCH za CITROEN XSARA Picasso 1.6

Tražite originalnu upravljačku jedinicu za Citroën/Peugeot s motorom 1.6 16V? Bosch M7.4.4 (ME7.4.4) ECU s brojevima 0261207318 / 9648483480 točna je jedinica koju je PSA ugradio u motor TU5JP4 (šifra NFU). Idealna zamjena za originalni dio kada imate problema s paljenjem, nepravilnim radom, greškama u mješavini ili prekidima komunikacije ECU-a.

Glavne prednosti
– Original BOSCH – pouzdanost i potpuna kompatibilnost s PSA
– Provjera prema brojevima dijelova – jednostavan odabir ispravne jedinice
– Prikladno za popularne modele Citroën i Peugeot s 1.6 16V NFU (TU5JP4) motorom

Kompatibilnost (indikativno)
– Citroën Xsara Picasso 1.6 16V NFU
– Citroën Xsara 1.6 16V NFU
– Peugeot 206 / 206 CC 1.6 16V NFU
– Peugeot 307 1.6 16V NFU
– Peugeot Partner (I/II) 1.6 16V NFU
– Peugeot 1007 1.6 16V NFU
Napomena: Za PSA uvijek slijedite broj dijela na ECU i VIN oznaci – različite softverske kalibracije. Ako niste sigurni, pošaljite nam broj dijela i VIN e-poštom i provjerit ćemo kompatibilnost.

Brojevi dijelova (OE/OEM)
– Bosch: 0 261 207 318 (0261207318)
– PSA/Siemens: 9648483480, 9643897580
– Servisni brojevi PSA: 1940.T1, 1940.T2 (1940T1, 1940T2)
Za pravilan rad potrebno je podudaranje barem broja glavne jedinice.

Tehničke informacije
– ECU tip: Bosch ME7.4.4 (Motronic) – benzin, sekvencijalno ubrizgavanje
– Motor: 1.6 16V TU5JP4 (NFU), Euro 3/4 prema kalibraciji
– Konektori: 3× 32 pina (ukupno 96 pinova), crni/sivi višestruki konektori
– Kućište: aluminijsko, izdržljivo, montirano u motornom prostoru
– Funkcije: kontrola paljenja i ubrizgavanja, lambda kontrola, kontrola gasa, EOBD komunikacija
– Komunikacija: K-line (za novije modele i CAN ovisno o opremi)
– Imobilizator: potrebno je uparivanje s BSI/ključevima (vidi Montaža i kodiranje)

Sastavljanje i kodiranje – kako dalje
– Ponovno kloniranje podataka: najsigurniji način – prebacite EEPROM/Flash sadržaj sa starog ECU-a na ovaj (zadržat ćete immo kod i konfiguraciju). Preporučeno, nije potrebno dodatno uparivanje.
– Virginizacija: stavljanje u “novo” stanje i zatim kodiranje s dijagnostikom (Lexia/DiagBox) na vaš BSI i ključeve.
– Promjena “seta” (ECU+BSI+ključevi): alternativa ako imate kompletan set. Ova ponuda uključuje samo sam ECU.
Preporučena montaža u stručnom servisu. Prije instalacije provjerite napajanje, uzemljenje i kabelski svežanj kako biste izbjegli trenutačno oštećenje nove jedinice.

Tipični simptomi kvara u izvornom ECU-u
– Hladno/toplo pokretanje, izostanak paljenja cilindra, fluktuacije u praznom hodu
– Pogreške prigušnice, mješavine (lambda), kvarovi komunikacije ECU-a
– Nasumično trzanje motora, stalno svjetlo za provjeru motora bez ikakvog drugog razloga

Stanje i garancija
– Stanje: rabljeni originalni dio, vidi sliku (bez rezanja snopova, neoštećeni konektori)
– Funkcionalnost: prije demontaže iz operativnog vozila; pohranjena na suhom
– Zajamčeno isprobavanje: kada je ispravno instaliran i kodiran
– Račun se podrazumijeva

Ambalaža
– 1× Bosch ME7.4.4 upravljačka jedinica motora (0261207318 / 9648483480)

Kako provjeriti ispravan dio
– Usporedite brojeve na ECU oznaci: 0261207318, 9648483480, 9643897580, 1940.T1/T2
– Provjerite tip motora: 1.6 16V TU5JP4 (NFU)
– Provjerite broj i boju konektora (3× 32pin)
Imate li sumnje? Napišite nam VIN i broj svoje stare jedinice – savjetovat ćemo.

Težina 1 kg
Shopping Cart
Scroll to Top
Vollo
Protección de datos

Este sitio web utiliza cookies para que podamos ofrecerle la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en su navegador y realiza funciones como reconocerle cuando vuelve a nuestro sitio web y ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones del sitio web le resultan más interesantes y útiles.