Postupak reklamacije

Prava iz neispravnog ispunjenja (Reklamacije)

  1. Prodavatelj jamči kupcu da roba nema nedostataka u trenutku preuzimanja. Osobito prodavatelj jamči da u trenutku preuzimanja:
    • roba ima svojstva koja su strane dogovorile,
    • roba je prikladna za svrhu koju je naveo prodavatelj,
    • kvaliteta ili izvedba odgovara dogovorenom uzorku,
    • roba je u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini,
    • roba udovoljava zakonskim propisima.
  2. Ako se nedostatak pojavi unutar šest mjeseci od preuzimanja, smatra se da je roba bila neispravna u trenutku isporuke…
  3. U slučaju nedostatka, kupac može zahtijevati:
    • zamjenu za drugu robu,
    • popravak robe,
    • razumno smanjenje kupovne cijene,
    • raskid ugovora.
  4. Kupac ima pravo raskinuti ugovor:
    • ako roba ima bitan nedostatak,
    • ako roba ne može biti pravilno korištena zbog ponovljenih nedostataka,
    • u slučaju većeg broja nedostataka.
  5. Prodavatelj je dužan prihvatiti reklamaciju na sljedećoj poslovnoj adresi: AUTOTECH24 CZ s.r.o., Strupčice 160, 431 14. Prije slanja robe, kupac je dužan ispuniti Protokol o reklamaciji.
  6. Reklamacija mora biti riješena u roku od 30 dana od dana podnošenja…
  7. Prodavatelj će pisanim putem obavijestiti kupca o ishodu reklamacije.
  8. Pravo na reklamaciju ne primjenjuje se ako je kupac znao za nedostatak prije preuzimanja ili ako je sam uzrokovao nedostatak.
  9. U slučaju opravdane reklamacije, kupac ima pravo na povrat razumno nastalih troškova povezanih s reklamacijom…
  10. Kupac ima pravo odabrati način rješavanja reklamacije.
  11. Prava i obveze stranaka uređuju se člancima 1914. do 1925., 2099. do 2117. i 2161. do 2174. Građanskog zakonika te Zakonom br. 634/1992 Coll. o zaštiti potrošača.
  12. Prilikom preuzimanja robe od prijevoznika, kupac je dužan provjeriti cjelovitost ambalaže…
  13. Ostala prava i obveze vezane uz odgovornost prodavatelja za nedostatke uređena su postupkom reklamacije prodavatelja.
Shopping Cart
Scroll to Top