Kabelski svežanj glavnog motora za automobile CITROEN PEUGEOT sa motorom 1.4 16V KFU
Iz Citroena C4 je 2009
Sklop motora 1.4 16V KFU dizajniran je za automobile Citroën i Peugeot s benzinskim motorom 1.4 16V KFU. Ovo je glavni kabelski svežanj motora skinut s Citroën C4, proizveden 2009. Ovaj kabelski svežanj je prikladan za zamjenu oštećenih žica u motornom prostoru kada postoje problemi s paljenjem, nepravilan rad motora ili greške u električnoj instalaciji.
Tehničke informacije
Proizvođač: PSA / Citroën / Peugeot
Model: posebno Citroën C4, moguća upotreba za druge PSA modele s 1.4 16V KFU motorom (npr. Peugeot 307 i srodni automobili ovisno o opremi i godini proizvodnje)
Motor: 1.4 16V KFU (benzin)
Vrsta dijela: kabelski svežanj glavnog motora (kabelski svežanj motora)
Šifre proizvoda:
9685596180
9685596080
6569 VA
Ostali brojevi:
NFP (oznaka u PSA katalogu – dio se više ne proizvodi)
Dio je prikladan za automehaničare i kućne servisere koji trebaju kompletan kabelski svežanj motora za 1.4 16V KFU motorizaciju, na primjer kada ga zamjenjuju nakon nesreće, kada je izolacija ožičenja oštećena, konektori su oksidirani ili je došlo do nepopravljivog oštećenja električne instalacije.
Preporuke za instalaciju
– Montažu uvijek izvodite s odspojenim akumulatorom kako biste izbjegli kratki spoj ili oštećenje upravljačkih jedinica.
– Prije rastavljanja izvornog kabelskog svežnja, fotografirajte izvorno usmjeravanje kabela i spojeve konektora, to će olakšati ispravnu instalaciju.
– Provjerite sve konektore, osigurače i plastične držače na mehanička oštećenja i po potrebi ih zamijenite.
– Vodite kabelski svežanj u izvornom smjeru tako da ne dodiruje vruće dijelove motora (ispušnu cijev, katalizator) i pokretne dijelove (remenje, remenice, ventilator).
– Nakon sastavljanja pažljivo provjerite jesu li svi konektori čvrsto spojeni i da nijedna žica nije rastegnuta ili priklještena između dijelova karoserije ili motora.
– Nakon ponovnog spajanja akumulatora, pokrenite motor i provjerite da se ne pale lampice greške na ploči s instrumentima i da motor radi glatko. Ako imate mogućnost, preporuča se provjera dijagnostikom (čitanje kodova grešaka).




