Kućište leptira za 1.4 16V VTI i 1.6 16V VTI motore za automobile CITROEN PEUGEOT
Prigušnica Siemens VDO Citroën Peugeot V757669780 163636 je prigušnica namijenjena za benzinske motore 1.4 16V VTI i 1.6 16V VTI koncerna PSA. To je dio koji bitno utječe na pravilan dovod zraka u motor, a time i na rad motora, potrošnju goriva i performanse. Prikladno rješenje za profesionalne automehaničare i kućne servisere koji traže kvalitetne rabljene dijelove po razumnoj cijeni.
Tehničke informacije:
Proizvođač:
Siemens VDO / VDO
PSA Peugeot Citroën
Model:
Prikladno za odabrane modele Citroën i Peugeot s motorima 1.4 16V VTI i 1.6 16V VTI, posebno:
– Citroën Berlingo B9
– Citroën C3
– Citroën C3 II
– Citroën C3 Picasso
– Citroën C4 II
– DS3
– Peugeot 207
– Peugeot 308
– Peugeot Partner Tepee
Šifre proizvoda:
– V757669780
– U 757669780-02
– U 757669780-04
– 163636
Ostali brojevi:
Mogu postojati različite proizvodne ili interne Siemens VDO / PSA oznake izravno na kućištu ventila (numerički i alfanumerički kodovi, serije proizvodnje, datumi proizvodnje) koje pomažu u točnoj identifikaciji dijela u usporedbi s originalnim dijelom iz automobila.
Vrsta dijela i uporaba:
– Kućište leptira za gas (elektronički kontrolirani gas) za benzinske četverocilindrične motore 1.4 16V VTI i 1.6 16V VTI
– Montira se u usisni trakt između usisne i usisne cijevi
– Kontrolira količinu usisanog zraka u motor, osigurava stabilan rad u praznom hodu i glatku reakciju na gas
– Prikladno kao zamjena za probleme s lelujanjem u praznom hodu, gubitkom snage, kodovima grešaka povezanih s praznim hodom ili gasom
Prednosti korištenja ovog dijela:
– Originalni dizajn Siemens VDO koji se koristi u proizvodnji koncerna PSA
– Ispravna kompatibilnost s VTI 1.4 i 1.6 motorima (odgovarajuća prirubnica, konektor i protok zraka)
– Provjereni kodovi proizvoda olakšavaju pronalaženje točno odgovarajućeg komada
– Prikladno i za rutinske popravke i za profesionalnu servisnu uporabu
Preporuke za instalaciju:
– Prije skidanja originalnog gasa, odspojite akumulator (za elektroniku i upravljačku jedinicu motora)
– Usporedite oblik prirubnice, konektor, mjesto vijka i brojeve proizvoda sa starim dijelom
– Prije montaže pažljivo očistite kontaktnu površinu na usisnoj cijevi i provjerite stanje brtve, po potrebi upotrijebite novu brtvu
– Zategnite vijke prema preporuci proizvođača, u križnom obrascu, kako ne biste uvrnuli tijelo
– Provjerite ožičenje i konektor – ne smiju biti oštećeni, žice moraju biti čvrsto pričvršćene
– Nakon ugradnje preporučljivo je izvršiti dijagnostičku prilagodbu leptira za gas, ako to zahtijeva dati model automobila (učenje krajnjih položaja i lera)
– Nakon puštanja u pogon, provjerite nepropusnost usisnog trakta, stabilnost praznog hoda i sve kodove grešaka u upravljačkoj jedinici
Slijedeći ispravnu proceduru sastavljanja i odabirom odgovarajućeg broja proizvoda, imat ćete funkcionalno kućište leptira za gas koje će pomoći u ponovnom uspostavljanju glatkog rada motora i pravilnog odziva leptira za gas.




