Upravljačka jedinica motora BOSCH za CITROEN XSARA Picasso 1.6
Tražite originalnu upravljačku jedinicu za Citroën/Peugeot s motorom 1.6 16V? Bosch M7.4.4 (ME7.4.4) ECU s brojevima 0261207318 / 9648483480 točna je jedinica koju je PSA ugradio u motor TU5JP4 (šifra NFU). Idealna zamjena za originalni dio kada imate problema s paljenjem, nepravilnim radom, greškama u mješavini ili prekidima komunikacije ECU-a.
Glavne prednosti
– Original BOSCH – pouzdanost i potpuna kompatibilnost s PSA
– Provjera prema brojevima dijelova – jednostavan odabir ispravne jedinice
– Prikladno za popularne modele Citroën i Peugeot s 1.6 16V NFU (TU5JP4) motorom
Kompatibilnost (indikativno)
– Citroën Xsara Picasso 1.6 16V NFU
– Citroën Xsara 1.6 16V NFU
– Peugeot 206 / 206 CC 1.6 16V NFU
– Peugeot 307 1.6 16V NFU
– Peugeot Partner (I/II) 1.6 16V NFU
– Peugeot 1007 1.6 16V NFU
Napomena: Za PSA uvijek slijedite broj dijela na ECU i VIN oznaci – različite softverske kalibracije. Ako niste sigurni, pošaljite nam broj dijela i VIN e-poštom i provjerit ćemo kompatibilnost.
Brojevi dijelova (OE/OEM)
– Bosch: 0 261 207 318 (0261207318)
– PSA/Siemens: 9648483480, 9643897580
– Servisni brojevi PSA: 1940.T1, 1940.T2 (1940T1, 1940T2)
Za pravilan rad potrebno je podudaranje barem broja glavne jedinice.
Tehničke informacije
– ECU tip: Bosch ME7.4.4 (Motronic) – benzin, sekvencijalno ubrizgavanje
– Motor: 1.6 16V TU5JP4 (NFU), Euro 3/4 prema kalibraciji
– Konektori: 3× 32 pina (ukupno 96 pinova), crni/sivi višestruki konektori
– Kućište: aluminijsko, izdržljivo, montirano u motornom prostoru
– Funkcije: kontrola paljenja i ubrizgavanja, lambda kontrola, kontrola gasa, EOBD komunikacija
– Komunikacija: K-line (za novije modele i CAN ovisno o opremi)
– Imobilizator: potrebno je uparivanje s BSI/ključevima (vidi Montaža i kodiranje)
Sastavljanje i kodiranje – kako dalje
– Ponovno kloniranje podataka: najsigurniji način – prebacite EEPROM/Flash sadržaj sa starog ECU-a na ovaj (zadržat ćete immo kod i konfiguraciju). Preporučeno, nije potrebno dodatno uparivanje.
– Virginizacija: stavljanje u “novo” stanje i zatim kodiranje s dijagnostikom (Lexia/DiagBox) na vaš BSI i ključeve.
– Promjena “seta” (ECU+BSI+ključevi): alternativa ako imate kompletan set. Ova ponuda uključuje samo sam ECU.
Preporučena montaža u stručnom servisu. Prije instalacije provjerite napajanje, uzemljenje i kabelski svežanj kako biste izbjegli trenutačno oštećenje nove jedinice.
Tipični simptomi kvara u izvornom ECU-u
– Hladno/toplo pokretanje, izostanak paljenja cilindra, fluktuacije u praznom hodu
– Pogreške prigušnice, mješavine (lambda), kvarovi komunikacije ECU-a
– Nasumično trzanje motora, stalno svjetlo za provjeru motora bez ikakvog drugog razloga
Stanje i garancija
– Stanje: rabljeni originalni dio, vidi sliku (bez rezanja snopova, neoštećeni konektori)
– Funkcionalnost: prije demontaže iz operativnog vozila; pohranjena na suhom
– Zajamčeno isprobavanje: kada je ispravno instaliran i kodiran
– Račun se podrazumijeva
Ambalaža
– 1× Bosch ME7.4.4 upravljačka jedinica motora (0261207318 / 9648483480)
Kako provjeriti ispravan dio
– Usporedite brojeve na ECU oznaci: 0261207318, 9648483480, 9643897580, 1940.T1/T2
– Provjerite tip motora: 1.6 16V TU5JP4 (NFU)
– Provjerite broj i boju konektora (3× 32pin)
Imate li sumnje? Napišite nam VIN i broj svoje stare jedinice – savjetovat ćemo.


