Crijevo za dovod zraka za turbo motor 1.6 HDI za automobile Citroën i Peugeot
Turbo crijevo 1.6 HDI Citroën Peugeot 9687883780 9656953680 namijenjeno je za usis zraka u turbopunjač za 1.6 HDI motore. Radi se o rabljenom originalnom dijelu koncerna PSA, primjerenom za široku paletu modela Citroën i Peugeot s ovim motorom. Usisno crijevo koje ispravno funkcionira ključno je za performanse motora, stabilan rad, ispravan tlak prednabijanja turbo motora i smanjenu potrošnju dima i goriva.
Ovo crijevo je dizajnirano za 1.6 HDI motore koji su ugrađeni u komercijalna i osobna vozila. Često se traži po brojevima dijelova prilikom zamjene oštećenog, omekšanog ili napuknutog crijeva koje može uzrokovati curenje tlaka, cviljenje turbina, slab potisak motora i zaprljanje motornog prostora uljnim parama.
Tehničke informacije:
Proizvođač: PSA / Citroën / Peugeot
Model: odabrani automobili Citroën i Peugeot s 1.6 HDI motorom
Šifre proizvoda: 9656953680, 9687883780
Ostali brojevi: 143453, 1434E1
Vrsta motora: 1.6 HDI (turbo dizel)
Primjena: crijevo za dovod zraka u turbopunjač (usis u turbo)
Tipična upotreba u modelima:
Citroën Berlingo
Citroën C3
Citroën C3 Picasso
Citroën C4
Citroën C4 Picasso
Citroën C5
Citroën Xsara Picasso
Peugeot 307
Peugeot 308
Peugeot 407
Peugeot Partner
Prednosti rabljenog originalnog crijeva:
– izvorni oblik i promjeri za ispravno postavljanje u originalne nosače
– kompatibilnost s originalnim kopčama i prirubnicama
– održavanje ispravnog protoka zraka u turbo
– otpornost na temperaturu i uljne pare u motornom prostoru
Preporuke za instalaciju:
Prije montaže provjerite stanje spojnih površina na turbopunjaču i usisu, uklonite prljavštinu i stare ostatke ulja. Provjerite i, ako je potrebno, zamijenite kopče kako biste osigurali čvrst spoj bez curenja. Nemojte uvijati i uvijati crijevo prilikom postavljanja, postavite ga u originalne vodove i držače tako da nigdje ne dodiruje oštre rubove ili vruće dijelove ispušnog sustava. Nakon sastavljanja, pokrenite motor, pustite ga da radi neko vrijeme i vizualno i zvučno provjerite ima li curenja tlaka (šištanje, mrlje od ulja oko zgloba). Nakon probne vožnje preporučljivo je još jednom provjeriti zategnutost kopči.





